loading...
كات دوباره 30 نما
بازدید : 237 سه شنبه 05 دی 1391 نظرات (1)
.. فیلم سینمایی من و مه کارگردان سعید روحی
 
فیلم سینمایی (من و مه) در سال 1382 با همراهی پیشکسوتان فیلم و تئاتر استان مازندران و شهرستانهای نوشهر و چالوس و همینطور یاری جمعی از جوانان عاشق ، صادق و با انگیزه عرصه هنر ساخته شد.
لوکیشن اصلی فیلم ، ارتفاعات جاده کندوان چالوس و روستای زیبا و دیدنی (ناتر) بود. روستایی بکر و چشم نواز که هم در تابستان و هم در زمستان منبعی عظیم و دست نخورده برای شکار و ثبت تصاویر رویایی و لحضات تکرار نشدنی طبیعت است. تصویربرداری این تله فیلم سینمایی از آذرماه 1382 آغاز و در چند مرحله ادامه یافت که در نهایت 21 بهمن همان سال در شهر مرزن آباد به اتمام رسید.
 
 
فیلم سینمایی من و مه 2
 
 
سرمای بیش از حد هوا در زمستان ، برف و بوران و بسته شدن راه روستا در طول مدت تصویربرداری ، از مشکلات گروه سازنده فیلم بود . اما مشارکت و همکاری و همیاری اهالی روستای ناتر در سخت ترین شرایط جوی ، پشتوانه ای محکم و دلگرمی توصیف نشدنی برای همه اعضای گروه بود . پس از گذشت 9 سال از ساخته شدن این فیلم بلند سینمایی و حضور در جشنواره ها و کسب جوایز در بخشهای مختلف ، نگاهی به عکسهای صحنه و پشت صحنه فیلم (من و مه ) خالی از لطف نیست.
 
 
.فیلم سینمایی من و مه ( کات دوباره سینما با سعید روحی )
 

به پیشنهاد دوست و برادر خوبم ( بابک شمس ) پس از انتشار عکسهای فیلم داستانی خاطره در کات دوباره ، که مورد استقبال و توجه هنرمندان و هنردوستان قرار گرفت ، امروز عکسهای تله فیلم سینمایی ( من و مه ) را برای شما به نمایش میگذاریم ، امید آنکه مورد توجه قرار گیرد . لطفا پس از دیدن عکسها در بخش بیان نظرات ، ما را از افکارتان راجع به این صفحه و سایر صفحات و مطالب درج شده در کات دوباره ، آگاه سازید.

با تشکر و سپاس ( سعید روحی )
 
پشت صحنه فیلم سینمایی من و مه
 
سوزان جلال وند در تصویری از فیلم من و مه
 
و باز هم سوزان جلال وند در نقش دختر یک آزاده مجروح از جنگ
 
حسین میرآقایی و لاله طاولی جلوی دوربین صحنه ای از فیلم سینمایی من و مه
 
گروه فیلمبرداری فیلم سینمایی من و مه در برف و سرما
 
حسین میرآقایی در صحنه ای از فیلم من و مه
 
سعید روحی پشت دوربین و حسین توسلی تصویربردار فیلم کنار او پلان آماده برداشت را چک میکنند
 
علیرضا خطیبی و هوشنگ رضایی دو تن از بازیگران اصلی فیلم سینمایی من و مه جلوی دوربین
 
گروه فیلمبرداری فیلم سینمایی من و مه در شرایط  نا مساعد جوی در تدارک صحنه ای از فیلم هستند ( ورودی روستای ناتر )
 
سعید روحی نویسنده و کارگردان فیلم سینمایی من و مه
 
حسین میر آقایی بازیگر نقش اول فیلم هنگام بازی در پلانی از من و مه
 
لاله فخر طاولی در نقش همسر آزاده ای که سالها مفقودالاثر بوده و حالا به میهن باز گشته است
منتخبی از عکسهای صحنه و پشت صحنه تله فیلم سینمایی ( من و مه ) در ادامه مطلب .
لطفا کلیک کنید ، ببینید و از عکسها و حال و هوای آن برای ما بنویسید.

میرآقایی در نقش ابوالفضل آزاده جانبازی که به خانه پدریش در کوهستان بازگشته اما عده ای از آمدنش خشنود نیستند

 

مهدی علی نژاد تکنسین فیلم در کنار حسین توسلی مدیر تصویربرداری و سعید روحی کارگردان من و مه

سوزان جلال وند در نقش آرزو برای پدر جانبازش پلیوری بافته و به این بهانه به دیدارش می آید

هوشنگ رضایی و علیرضا خطیبی در نقش دو دلال عتیقه و آثار باستانی که چشم به زمین ابوالفضل دارند

گروه سازنده فیلم من و مه

هومن سلطانی یکی دیگر از بازیگران اصلی فیلم سینمایی من و مه

علی نژاد ، خطیب زاده ، توسلی ، میرآقایی و روحی پشت صحنه فیلم من و مه

علیرضا خطیبی در سکانس پایانی فیلم دست به اسلحه میبرد

نرگس مریدانی در نقش همکار و دوست افسانه در مدرسه که نگران حال اوست

(لاله طاولی ) در نقش افسانه و دوست مهری ( نرگس مریدانی ) و چاره جویی برای خلاصی از گره کوری که در زندگیش بوجود آمده است

گروه سازنده فیلم

طاولی و جلال وند روی اسکله ساحلی ( سی سرا ) متل قو و چشم انتظار مسافرشان

استاد احمد گویا سمت چپ تصویر که نقش پدر افسانه را در فیلم بازی میکرد و سایر عوامل من و مه

سیمین اسدی در نقش مادر افسانه

محسن دوکوشکانی در نقش هاشم که در ازای گرفتن مبلغ ناچیزی رفیق خود را میفروشد

علی پاک گریمور فیلم و سعید روحی ، حسین میرآقایی ، حسین توسلی و...

گروه فیلمبرداری در تصویری دیگر

میرآقایی جلوی دوربین سکانس روبروی مدرسه را بازی میکند

سکانس ازدواج ابوالفضل و افسانه که علیرغم مخالفت پدر افسانه ( احمد گویا ) به عقد یکدیگر در می آیند

گروه فیلمبرداری من ومه

سعید روحی در کنار آمیگو مسوول حمل و نقل گروه فیلمبرداری ( محوطه خانه پدری خانواده شمس ) در ناتر

حسین میرآقایی در سکانسی از فیلم سینمایی من ومه

پشت صحنه فیلم من ومه

هوشنگ رضایی در سکانس فینال من و مه رو در روی ابوالفضل

بهنام شمس مدیر تولید فیلم من و مه که زحمات بسیاری برای ساخته شدن این فیلم کشید

رضا شفیع پور دستیار صدا و گروه فیلمبرداری من و مه . نکته جالب تصویر گرفتن هوشنگ رضایی بازیگر فیلم از پشت صحنه کار است

علیرضا خطیبی در صحنه ای از فیلم من و مه

سعید روحی نویسنده و کارگردان فیلم سینمایی من و مه

سوزان جلال وند به نقش آرزو در تصویری از غروب سرد زمستان روستای ناتر

.............حبیب قلیچ خانی در نقشی با نام واقعی خودش حبیب که از دوستان و همسنگران ابوالفضل در جبهه نیز بوده است

.............لاله حیدریان در نقش مسوول آزمایشگاه جائی که مهمترین فصل فیلم که همان خبر بارداری افسانه هست به گوشش میرسد

عکسهای بیشتری از فیلم سینمایی من و مه را فردا در همین صفحه مشاهده کنید

فیلم سینمایی من و مه 3

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
انتشار رويدادهاي سينمايي و معرفي هنرمندان كشور
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پيوندهاي كات دوباره سينما


    آمار سایت
  • کل مطالب : 28
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 55
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 61
  • بازدید ماه : 83
  • بازدید سال : 297
  • بازدید کلی : 13,493